Zile de aprofundare a tehnicii ETF
De la introducerea în noțiunile teoretice ale metodei EFT, am continuat cu exerciții practice. Am jucat diferite roluri, de la terapeut, la client, la elev cu tulburări comportamentale, la părinte, tocmai pentru a înțelege emoțiile și sentimentele asociate pentru fiecare caz în parte. A fost o ocazie deosebită de a ne apropia de problemele cu care ne confruntăm zi de zi în activitatea noastră cu copiii cu cerințe educaționale speciale.
Am efectuat exerciții practice de grup, pe care le putem repeta cu toată clasa sau grupa de elevi, pentru îmbunătățirea concentrării, pentru reducerea comportamentului agresiv, pentru promovarea creativității și pentru dezvoltarea capacității de a învăța noțiuni noi.
A fost abordată îmbunătățirea relației profesor-elev, pierderea motivației cadrelor didactice, lipsa motivaței de învățare a elevilor, cauze, efecte precum și cum putem să ameliorăm acest lucru.
A fost discutat atât teoretic, cât și practic, prin intermediul unui joc de rol, comportamentul agresiv al elevilor precum și efectele metodei EFT asupra acestui comportament. Am definit noțiunea de „convingeri limitative” ca fiind acele credințe proprii sau judecăți de valoare cu privire la diverse aspecte ca de exemplu, aspectul fizic, acțiuni personale, relația personală și profesională etc. și am învățat cum să le înlocuim cu unele pozitive.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu