duminică, 4 octombrie 2015




Pentru că mâine va fi prima  zi de curs pentru colegii plecați în Finlanda,  i-am rugat înainte de plecare să ne împărtășească câteva gânduri.

Urmează să particip într-o nouă mobilitate, de acesată dată intr-un proiect ERASMUS+.Voi vizita o țară nordică despre care se spune că are cel mai performant sistem de învățământ din lume.Iată că am posibilitatea să fac cunoștință cu acesta în toate formele sale de organizare.Voi face cunostință cu oamenii ,cu frumusețile geografice și cultura acestei țări.Nu mă îndoiesc că va fi o experiență frumoasă, din care voi învăța multe lucruri și care îmi va schimba viziunea despre ceea ce înseamnă- educația în școală.
Profesor de psihopedagogie specială A. Girbu


Finlanda...

Undeva unde nici nu am gandit ca voi ajunge. O alta ordine sociala, un alt sistem de invatamant performant, o alta perspectiva a vietii...
Sper ca voi  descoperi alte modalitati de abordare a copilului cu dizabilitati pentru a le pune in practica in clasa mea si pentru a obtine rezultate durabile pentru acesti copiii.
Profesor de psihopedagogie specială M. Puiu

Sunte așteptări mari de la acest curs, Putem învăța multe de la cel mai performant sistem de învățământ din lume și cu siguranță întoarcerea colegilor din Finlanda va da un plus de valoare serviciilor oferite de școala noastră.
Vă dorim ședere plăcută, să adunați cât mai multe informații și cunoștințe pe care să le împărtășiți la întoarcere!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu