marți, 4 noiembrie 2014

Ziua a V-a Evaluarea și înmânarea diplomelor de participare

După o săptămână plină, în care am acumulat informații, am făcut schimb de experiență, am vizitat școli și locuri reprezentative din regiune, iată că am ajuns și la final.
Când am ajuns la sediu, ne-am îndreptat către sala de curs dar am avut surpriza că Lisa ne invitase într-o sală, pe care o vizitasem în turul instituției, unde copiii desfășurau activități de terapie ocupațională. Am simțit că ni se pregătise ceva special.


Lisa, pe lângă evaluarea clasică, ne-a pregătit și o parte inedită de evaluare, care ne-a solicitat capacitatea de reflecție și spiritul de echipă. Mai întâi, fiecare a trebuit să se gândească la trei cuvinte care să exprime trăiri pe parcursul perioadei de training. Dar pentru ca sarcina să se complice, a trebuit să completăm apoi cu trei metafore  care în viziunea fiecăruia au definit săptămâna. Toate acestea au fost notate pe două planșe  expuse pe perete.
Munca de echipă  a început prin alegerea unanimă a celei mai potrivite trăiri și a celei mai reușite metafore care au definit experiența acestui curs. După multe negocieri,  s-a ales sentimentul de „îmbogățire” și metafora „punte – pod,” pe baza cărora, am fost solicitați să  realizăm o creație artistică.


A urmat o avalanșă de idei, care s-au concretizat în final într-un pod care avea 9 piloni auriți, simbol al celor nouă membri ai grupului, fiecare valoros . Podul venea din trei direcții diferite, simbol al celor trei țări care au făcut schimb de experiență în cadrul cursului: Italia, România și Suedia. Punctul de convergență era un suport unde arborau steagurile celor trei națiuni. Pentru ca totul să fie desăvârșit  am redat și peisaje din cele trei țări.


Lisa a fost încântată de creația colectivă și pentru ca să imortalizăm momentul, am făcut un selfie în oglindă  J



Apoi am completat evaluarea în scris și la final, într-un cadru emoționant, diplomele de participare au fost înmânate de doamna președinte a  Progetto Crescere, Patrizia Fantuzzi, care a apreciat foarte mult școala noastră și activitățile desfășurate la Pașcani. 







Clipul școlii a avut  un impact puternic asupra colegilor din celelalte țări, pentru că sintetizează multe din activitățile școlii și pun în evidență  munca desfășurată de profesori pentru copiii cu dizabilități.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu